مقالات

همزن برقی چه مارکی خوبه؟ معرفی بهترین برندهای همزن برقی کاسه دار و بدون کاسه

اگر شما هم در خانه زیاد کیک و شیرینی می‌پزید، پس حتما می‌دانید که همزن برای چنین کارهایی چقدر مهم است و اگر نباشد، جای خالی آن حس می‌شود. به طور کلی همزن‌ها، مدل‎های مختلفی دارند اما در حالت کلی به دو دسته برقی و دستی تقسیم بندی می‌شوند. همزن‌های برقی مزیت‌های بسیار زیادی نسبت به همزن‌های دستی دارند. داشتن بهترین مارک همزن برقی در آشپزخانه باعث می‌شود که کارهای خود را بهتر پیش ببرید. در ادامه مطلب می‌خواهیم شما را با بهترین مارک همزن حرفه ای آشنا کنیم.

بهترین مارک همزن برقی: kitchenAid 5KSM95PSBSZ

این مدل همزن را می‌توان به عنوان یکی از بهترین برندهای همزن برقی معرفی کرد. لازم به ذکر است که این همزن برقی، ویژگی‌ها و امکانات خیلی خوبی دارد. به عنوان نمونه، بدنه آن از جنس استیل باکیفیت و ضدزنگ تشکیل شده است. همچنین باید این را هم گفت که این مدل همزن برقی، کاسه‌دار و کاسه آن هم به صورت ثابت و خمیرزن است. دقت داشته باشید که کاسه این همزن، قابلیت جدا شدن دارد.

بنابراین می‌توانید کاسه را به راحتی با استفاده از اهرمی که بر روی آن قرار دارد، خارج کنید و سپس بعد از جدا کردن مواد، آن را بشویید. دقت داشته باشید که این مدل همزن، یکی از بهترین‌های بازار است. و مزیت خوب دیگر این محصول، این است که فلز در تمامی قسمت‌های دستگاه به کار رفته و از ماده بی‌کیفیت دیگری مثل پلاستیک استفاده نکرده‌اند.

بهترین مارک همزن برقی

همزن کاسه دار

قدرت بالای موتور و صدای کم دو ویژگی بسیار مهم این همزن برقی است که باعث شده‌اند شیرینی‌پزهای حرفه‌ای، تنها سراغ خرید همین مدل همزن برقی بروند. دقت داشته باشید که این مدل همزن، تک‌کاره است. کل وزن آن هم، 10 کیلوگرم است. داشتن امکانات و تجهیزات زیاد، این دستگاه را به یکی از بهترین برندهای همزن برقی مبدل کرده است.

همزن بدون کاسه بوش مدل MFQ4020 Hand Mixer

این مدل همزن برقی، بهترین مارک همزن برقی بدون کاسه است که توسط شرکت معروف آلمانی بوش تولید می‌گردد. برند بوش آنقدر معروف است که دیگر نیازی به معرفی آن وجود ندارد. معمولا اغلب افرادی که به دنبال بهترین مارک همزن برقی بدون کاسه می‌گردند، سراغ محصولات بوش می‌روند. این مدل همزن برقی بسیار باکیفیت است و موتور قدرتمندی هم دارد. لازم به ذکر است که این مدل همزن، پایه ندارد و طراحی آن بسیار زیباست.

بهترین مارک همزن برقی

همزن بوش

همزن برقی بدون کاسه بوش، می‌تواند یک دستگاه بسیار کاربردی در آشپرخانه باشد که در حین کار کردن اصلا سروصدا ندارد. ناگفته نماند که پره‌های این همزن، 2 عدد هستند و کل دستگاه با توان 450 وات کار می‌کند. از دیگر نکاتی که درباره این دستگاه می‌توان نام برد، جنس بدنه آن است. ابتدا این را بگوییم که پره‌های دستگاه از جنس استیل ضدزنگ هستند. همچنین بدنه آن را از جنس پلاستیک مقاوم می سازند که باعث می‌شود وزن دستگاه کاهش پیدا کند.

دقت داشته باشید که این دستگاه، 5 حالت سرعت دارد. همچنین هر مخلوطی را می‌تواند هم بزند. درضمن سری‌های بهترین مارک همزن برقی یعنی همزن بوش را می‌توانید به راحتی تنها با استفاده از یک دکمه جدا کنید. ناگفته نماند که این مدل دستگاه، جای خیلی زیادی اشغال نمی‌کند. پس اگر آشپزخانه کوچکی دارید، می‌توانید این محصول را انتخاب نمایید.

همزن فیلیپس مدل HR1560 Daily Collection Hand Mixer

اگر می‌خواهید بهترین مارک همزن برقی را در آشپزخانه خود داشته باشید، قطعا همزن فیلیپس می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این مدل همزن، پره‌هایی از جنس استیل دارد که به راحتی هر مخلوطی را برای شما می‌تواند هم بزند. دقت داشته باشید که این مدل همزن، کاسه ندارد؛ اما خمیرزن دارد. توان مصرفی کل دستگاه هم 350 وات است.

فروشگاه اینترنتی برای خرید

همزن فیلیپس دستی

اگر به دنیال همزنی می‌گردید که هم قیمت خوب داشته باشد و هم این‌که کیفیت بالایی دارد، قطعا این مدل همزن برقی می‌تواند کار شما را راه بیندازد. دقت داشته باشید که در این دستگاه، حالتی به نام توربو تعریف شده است که با استفاده از آن می‌توانید حداکثر توان دستگاه را به کار بگیرید. درضمن سرعت‌های این دستگاه 3 حالت هستند که با توجه به نوع استفاده، می‌توانید هر یک را انتخاب کنید. اگر به دنبال همزنی از همین برند هستید که کاسه‎دار باشد، ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین مارک همزن برقی: فیلیپس HR3745/10 Mixer

اگر به دنبال بهترین مارک همزن برقی می‌گردید که امکانات زیادی داشته باشد و همچنین کاسه هم داشته باشد، قطعا این مدل همزن فیلیپس انتخاب خوبی خواهد بود. این مدل همزن برقی، 450 وات توان دارد و همچنین 2 عدد پره استیلی در آن وجود دارد. دقت داشته باشید که همانند مدل قبلی که معرفی کردیم، این مدل هم پره‌های استیلی ضدزنگ دارد. بنابراین خیالتان از بابت کیفیت آن‌ها راحت باشد. علاوه بر کاسه، خمیرزن هم در این نوع همزن برقی به کار رفته است.

فروشگاه اینترنتی برای خرید

همزن فیلیپس کاسه دار

لازم به ذکر است که شما به راحتی می‌توانید سری‌های این همزن را از هم جدا کنید. همچنین مزیت خیلی خوبی که در این مدل همزن مشاهده می کنید، این است که با استفاده از یک دکمه به راحتی از پایه جدا می‌گردد. در نتیجه قابلیت استفاده به صورت دستی هم به دستگاه اضافه خواهد شد. یعنی می‌توانید همزن را برای هر ظرف دیگری هم استفاده کنید. همچنین کاسه‌ای که در آن به کار میرود، به صورت اتوماتیک می‌چرخد. سیم همزن هم بیش از یک متر (1.2) است. در نتیجه در صورت دور بودن پریز، مشکلی نخواهید داشت.

جمع بندی

داشتن بهترین مارک همزن برقی در آشپزخانه، کار را بسیار سریع و راحت می‌کند. بسته به سلیقه و هدف استفاده، می‌توان از همزن کاسه دار یا بدون کاسه استفاده کرد. همزن‌هایی که بدون کاسه هستند، معمولا فضای کمتری اشغال می‌کنند. لازم به ذکر است که حرفه‌ای‌ها، همیشه از بهترین مارک همزن حرفه ای کاسه‌دار برای کار خود استفاده می‌کنند. به این دلیل که امکانات و تجهیزات بیشتری در این گونه دستگاه‌ها به کار رفته است. اگر دوست دارید کیک و شیرینی‌های خانگی درست کنید، قطعا به یکی از این همزن‌ها نیاز خواهید داشت. بنابراین توصیه ما به شما این است که جهت کسب اطلاعات بیشتر و تهیه همزن مناسب، سری به فروشگاه سایت برای خرید، بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید