مقالات

همه چیز درباره برند ال جی

ال جی یکی از قدیمی‌ترین‌ برند‌ها در حوزه لوازم خانه، آسانسور و غیره است و در میان مردم محبوبیت خاصی را به دست آورده است. شاید شما نیز تاکنون بار‌ها نام این برند را شنیده باشید ولی به درستی ندانید که این برند برای چه کشوری است و در راستای تولید چه محصولاتی فعالیت می‌کند. یکی از دلایل مهمی که افراد را در هنگام خرید وسایلی همچون یخچال، تلویزیون و غیره به تعلل می‌اندازد، برند محصول است.  LG تاکنون توانسته است رتبه خوبی را در میان برند‌های مشابه خود به دست آورد. اگر شما نیز قصد خرید لوازم خانه، آسانسور و بسیاری از موارد دیگر را دارید ولی به دلیل عدم آگاهی در مورد این برند تاکنون برای آن اقدامی انجام نداده‌اید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ما در این مطلب به بررسی هرآنچه باید درباره برند ال جی دانست پرداخته‌ایم و به سوالاتی همچون این برند برای کدام کشور است؟ LG چه محصولاتی را تولید می‌کند؟ و بسیاری از سوالات دیگر پاسخ داده‌ایم.

 

تاریخچه برند معروف ال جی

ال جی یکی از برند‌های مطرح در جهان است و در حوزه‌های مختلفی همچون محصولات برقی خانه فعالیت می‌کند. شرکت LG در سال ۱۹۴۷ اولین محصولات خود در حوزه لوازم آرایشی را تولید و در بازار عرضه کرد. پس از مدتی این شرکت با ارتقای حوزه‌هایی که در آن فعالیت می‌کند، علاوه بر تولید محصولات آرایشی پا در عرضه لوازم پلاستیکی گذاشت. البته تمام وسایل ساخته شده توسط این شرکت در آن زمان تا قبل از ادغام برند لاکی و گلد استار بود. بعد از این زمان مدیران شرکت LG تصمیم گرفتند تا شرکت خود را برای ساخت لوازم الکترونیکی مختلف آماده کنند. در نتیجه این تصمیم‌گیری این شرکت موفق شد تا محصولاتی همچون تلویزیون، یخچال، تراکتور، آسانسور و بسیاری از موارد دیگر را تولید کند.

ال جی

 

این شرکت در کجا قرار دارد و ساخت چه کشوری است؟

شرکت ال جی در کره جنوبی است و به همت مدیران ارشد کشور کره ایجاد شده است. محصولات این کشور پس از ساخت در کشور کره برای مونتاژ به کشور‌های دیگر همچون چین، ژاپن، ایران و غیره ارسال می‌شوند. این شرکت در همه حوزه‌های الکترونیکی همچون وسایل کشاورزی، وسایل خانه، آسانسور و بسیاری از موارد دیگر فعالیت می‌کند و تاکنون موفق به کسب بیشترین امتیاز نسبت به رقبای خود شده است.

 

بررسی محصولات ساخت شرکت ال جی

رادیو از اولین محصولاتی است که توسط این شرکت ساخته و در بازار عرضه شد. این شرکت در سال ۱۹۶۰ تصمیم گرفت حوزه کاری خود را گسترش داده و در بخشی از شرکت خود محصولات شیمیایی و الکترونیکی را نیز تولید کند. شرکت LG در راستای تولید محصولاتی همچون تلویزیون LCD، تلویزیون LED، تلویزیون OLED ، تلویزیون‌های اسمارت، تلفن‌های همراه پیشرفته، کامپیوتر‌های قابل حمل و ثابت، فلش مموری، باتری گوشی، مانیتور و بسیاری از موارد دیگر قدم برمی‌دارد. یکی دیگر از افتخار آفرینی‌های این شرکت مربوط به ساخت لوازم برقی خانگی همچون یخچال، اجاق گاز، فر، ماکروویو، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، موتور‌های الکتریکی و غیره است که بیشترین سود را برای این مجموعه داشته است.

همچنین برند ال جی در حوزه محصولات تهویه هوا، وسایل سرمایشی و گرمایشی، خودرو الکترونیکی، آسانسور و غیره نیز فعالیت می‌کند.

ال جی

لوگوی ال جی چگونه ایجاد شده است؟

شرکت LG برای نمایش نماد آرمان، انرژی و فناوری ایجاد شده است. به عبارتی دو حرف ال و جی که در داخل لوگوی این شرکت به کار رفته‌اند، نمایانگر مفهوم آرمان هستند. همچنین دایره‌ای که دور حروف انگلیسی ال و جی کشیده شده است، برای نمایش نماد جهان آرمانی و مدرنی که زندگی خوبی را برای آسایش انسان‌ها ایجاد می‌کند، طراحی شده و کاملا با معنا است.

فروشگاه اینترنتی برای خرید

سخن پایانی

ال جی یک برند بسیار قدیمی و فعال در حوزه تولید لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و غیره است و تمام تلاش خود را برای جلب نظر مثبت مشتریان به کار گرفته است. این شرکت با شکست‌های فراوان روز‌به‌روز قوی شده و در این برهه از زمان در لیست بهترین برند تولید لازم برقی، لوازم هوشمند، لوازم آرایشی، لوازم کشاورزی و غیره قرار گرفته است.

این برند ساخت کشور کره بوده و مونتاژ قطعاتی که توسط LG ساخته می‌شود در کشور‌هایی همچون ژاپن، مصر، چین، ایران و غیره انجام می‌گیرد. بیشترین میزان استقبال از محصولات این برند تاکنون مربوط به لوازم آشپزخانه و خانه همچون تلویزیون، یخچال و غیره بوده است. با این حال ال جی اولین شرکت تولید کننده تلفن همراه در کشور کره بوده است و تا به امروز نیز بیشترین تقاضا را در زمان گوشی‌های هوشمند دارد. این شرکت کره‌ای در میان رقبای خود با اختلاف زیاد بیشترین رضایت را دارد و برای کسانی که به دنبال خرید جهیزیه و غیره هستند، پیشنهاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید