مقالات

آنچه که در رابطه با برند جی پاس باید بدانید

برند جی پاس موضوعی است که امروز قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم. قطعاً شما نیز جزء کسانی هستید که از لوازم مختلف برقی و خانگی کوچک و بزرگ در منزل خود استفاده می‌کنید. با ورود این ابزارها به بازار، انجام امور مختلف منزل آسان‌تر شده و زمان کمتری نیز برای پرداختن به کارها صرف می‌شود. علی‌الخصوص در جوامع امروزی که افراد در خارج از منزل مشغله‌های بسیاری دارند و وقت کافی برای پرداختن به امور داخل منزل را ندارند.

شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید لوازم داخلی منزل و آشپزخانه فعالیت کرده و محصولات متنوع و باکیفیتی را به بازارهای بین‌المللی عرضه می‌کنند. وجود برندهای بسیار متفاوت و باسابقه در زمینه تولید این محصولات، رقابت تنگاتنگی را در بین این شرکت‌ها برای به‌دست گرفتن نبض بازار و فروش بیشتر بین آن‌ها به‌وجود آورده است.

جی پاس

معرفی کلی برند جی پاس

این شرکت با بیش از 3 دهه فعالیت، به نامی آشنا در عرصه تولیدات الکترونیک بدل شده است. اجناس این شرکت در حال حاضر در 85 کشور جهان در دسترس قرار دارد. طیف عظیم محصولات تولیدی شرکت (بیش از 1500 محصول) قادرند کلیه نیازهای هر خانواده را برطرف کنند. کمپانی جی پاس به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات الکترونیک در سرتاسر جهان شناخته می‌شود.

این شرکت عنوان تنها شرکت فعال در حوزه‌های مختلف مانند محصولات سرگرمی، روشنایی، لوازم آشپزخانه، لوازم‌خانگی و وسایل شخصی را یدک می‌کشد و کلیه این نیازها را پوشش می‌دهد. محصولات این برند با کلیه استاندارهای بین‌المللی مطابقت می‌کند و می‌توان گفت که این لوازم به‌عنوان ترکیب مناسبی از کیفیت و هزینه به‌شمار می‌روند.

این کمپانی در زمینه پشتیبانی‌گیری و خدمات پس از فروش نیز رضایت مشتریان را به‌همراه دارد؛ بنابراین اجناس آن، ارزش سرمایه‌گذاری را خواهند داشت. اکنون، در بیش از 10 کشور جهان حدود 30000 کارمند در این شرکت مشغول به‌کار هستند.

جی پاس

حوزه‌های فعالیت شرکت و خدمات آن

این شرکت ادعا می‌کند که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان وسایل الکترونیک باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود. در ادامه، به‌صورت جزئی‌تر به بررسی نقطه‌عطف شرکت و محصولات آن می‌پردازیم. برخی از فعالیت‌های شرکت به شرح زیر است:

  • این شرکت بزرگ‌ترین برند تولید چراغ قوه LED قابل شارژ در جهان محسوب می‌شود که در پی 9 سال فعالیت در این زمینه، بیش از 14 میلیون چراغ قوه را در سراسر جهان به فروش رسانده است.
  • جی پاس تحت عنوان یک برند چندملیتی و جدید در جهان ظهور پیدا کرد و محصولات آن به 82 کشور جهان و به‌ویژه در بازارهای آفریقا و خاورمیانه عرضه می‌شود.
  • این کمپانی با ارائه خدمات پس از فروش فوق‌العاده، خصوصاً با عرضه یک دوره خدمات 5 روزه استثنایی، کلیه برندهای دیگر را تحت‌الشعاع فعالیت‌های خود قرار می‌دهد.
  • جی پاس می‌تواند یکی از معدود کمپانی‌های جهان به‌شمار رود که مشتریان خود را راضی نگه‌داشته است. این شرکت مشتریان خود را حفظ کرده و طبق آمار و ارقام 3 درصد از مشتریان به‌طور ثابت 3 محصول و یا بیشتر را از این شرکت خرید کرده‌اند.

شرکت جی پاس در ایران

در ایران، معمولاً همه مردم یک‌ بار هم که شده نام کمپانی چندملیتی جی پاس به گوش آن‌ها خورده است. از محصولات کاربردی و باکیفیتی که این شرکت ارائه می‌دهد می‌توان به بخاری برقی، اتو، پلوپز، سشوار، آبمیوه‌گیر، غذاساز و سایر لوازم شخصی، برقی و خانگی اشاره کرد. آبمیوه‌گیر، زودپز، خردکن و آسیاب‌های بادوام این شرکت زمینه محبوبیت آن‌ها را در ایران فراهم کرده است.

ما معمولاً این شرکت را به‌خاطر تولید زودپزهای بسیار باکیفیت می‌شناسیم؛ به‌طوری‌که در آغاز کار، اکثر مردم واژه جی پاس را به‌جای کلمه زودپز به‌کار می‌بردند. این شرکت بزرگ، کارخانه‌های متعددی را در بیش از 15 کشور جهان تأسیس کرده است.

فروشگاه اینترنتی برای خرید

شعار تبلیغاتی شرکت

شعار تبلیغاتی این شرکت جمله‌ای تحت عنوان جی پاس برای شما، برای زندگی است که آن را در بیشتر تبلیغات خود به کار می‌برد. البته اگر بخواهیم به‌طور منطقی به مسئله نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که شرکت تا حد زیادی در تحقق این شعار، موفق عمل کرده است.

شادی را انتخاب کنید، جی پاس را انتخاب کنید. این جمله یکی دیگر از شعارهای تبلیغاتی این برند محبوب است. در توضیحات بیشتر این جمله، بیان می‌شود که گذراندن وقت بیشتر با عزیزان، خوشبختی محض است؛ هنگامی که فناوری و علم به شما راحتی را هدیه می‌دهد، خود را در فضایی شاد احساس می‌کنید. ما نیز متعهد هستیم تا فضایی را برای شما ایجاد کنیم که تغییرات مثبتی را در زندگی شما به‌وجود آورند.

این رویکرد تبلیغاتی، مشتریان زیادی را به‌سمت خریداری اجناس این شرکت سوق می‌دهد. آمار فروش اجناس شرکت نشان می‌دهد که این برند چه در زمینه تولید کالای باکیفیت و چه در زمینه تبلیغات مسیر درستی را در پیش گرفته است.

جمع بندی

برند جی پاس موضوعی بود که در مقاله امروز به‌طور کامل به آن پرداختیم. غول صنعت الکترونیک طی سال‌های فعالیتش ثابت کرده است که کیفیت محصولات و رضایت مشتری همواره اولویت اصلی این شرکت به‌شمار می‌رود. این برند با روشی که سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است، می‌تواند تا سالیان طولانی در رقابت با رقبای خود، در این عرصه یکه‌تازی کند. زمان زیادی است که آن‌ها کلید موفقیت را یافته‌اند و راه درست را انتخاب کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید