مقالات

آشنایی با برند dsp

اگر شما هم اخیرا به دنبال خرید محصولات برقی شخصی یا مخصوص خانه و آشپزخانه بوده باشید، قطعا با برند dsp برخورد کرده‌اید. این برند اخیرا در بازار کشورمان مطرح شده و با توجه به گستره محصولات خود و برخورداری از کیفیت مطلوب، مورد توجه قرار گرفته است. در این نوشتار می‌خواهیم کمی بیشتر با این برند آشنا شویم.

درباره برند dsp

شرکت تولید کننده برند dsp با نام تجاری YIWU DSP Electric Appliance Co در سال 2006 در کشور چین تاسیس شد. این شرکت تولیدکننده حرفه‌ای دو گروه از محصولات برقی شامل محصولات مراقبت شخصی و لوازم الکترونیک منزل است.

بازه لوازم الکترونیکی تولیدی این شرکت شامل محصولات برقی آرایشی و بهداشتی مانند سشوارهای معمولی و حرفه، ماشین‌های اصلاح مخصوص آقایان و خانم‌ها و لوازم آشپزخانه مانند ساندویچ‌ساز، سرخ‌کن و امثالهم است. این شرکت با استفاده از تجربه 15 ساله خود در تولید لوازم الکترونیک و اهمیت دادن به نظرات و خواست مشتری، در سال‌های اخیر بازار نفوذ خود را به خارج از مرزهای چین گسترش داده و تلاش کرده است تا با استفاده از فرایند بهبود مستمر، کیفیت و زیبایی محصولات تولیدی خود را ارتقا بخشد.

dsp

کیفیت محصولات تولیدی dsp

خط تولیدهای موجود در این شرکت همگی دارای تیمی حرفه‌ای و متخصص از بازرسان کیفی هستند که مسئولیت کنترل کیفیت نهایی محصولات تولید شده را بر عهده دارند. این تیم مسئولیت بررسی و پیاده‌سازی آخرین استانداردها تعیین شده و موجود در راستای حفظ کیفیت محصولات تولیدی خود است.

در حال حاضر این شرکت استانداردهای بازرسی کیفی خود را بر اساس استانداردهای بین‌المللی CB, CE, ROHS, GS, UL و سایر استانداردهای از این رده تنظیم کرده است. این شرکت خود را ملزم به تولید و طراحی محصولات نوآورانه بر اساس نیاز بازارهای بین‌المللی می‌داند.

دامنه فعالیت

در حال حاضر محصولات این شرکت در نزدیک به 200 نقطه از جهان با نام تجاری dsp وارد بازار شده و به فروش می‌رسد. از جمله این مناطق می‌توان به ایالات متحده، اروپا، آمریکا جنوبی، خاورمیانه، آسیا شرقی و آفریقا اشاره کرد.

به خصوص محصولات این شرکت در بازارهای خاورمیانه و آفریقا به دلیل هماهنگی بیشتر با سلایق موجود در این مناطق مورد توجه مشتریان قرار گرفته و به صورت روز افزون گستره خود در بازار کشورهای موجود در این مناطق افزایش می‌دهد. همچنین این شرکت به منظور افزایش فعالیت خود از علاقه‌مندان به همکاری در زمینه اخذ نمایندگی و ارائه خدمات پس از فروش خود در کشورهای مختلف، دعوت به همکاری می‌کند.

فروشگاه اینترنتی برای خرید

فعالیت در ایران

این شرکت با نام تجاری dsp فعالیت خود را در کشور ما نیز شروع کرده و محصولات خود را از هر طیف تولیدی وارد بازار کرده است. نمایندگی معتبر محصولات این شرکت در کشورمان، شرکت کیشلند است که به صورت غیر حضوری و آنلاین محصولات این برند را به فروش می‌رساند. علاقه‌مندان به تهیه محصولات این برند نیز می‌توانند محصولات مورد نظر خود، از ماشین اصلاح گرفته، تا لوازم برقی آشپزخانه را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر تهیه کنند.

تنوع محصولات

لازم به ذکر است که در سال‌های اخیر این شرکت اقدام به تولید محصولات غیر برقی مورد استفاده در آشپزخانه، مانند انواع ظروف نیز کرده است. به صورت کلی محصولات این شرکت در 3 زمینه زیر دسته‌بندی می‌شوند:

1-    محصولات پخت و پز در آشپزخانه

شامل قابلمه و تابه‌های چدنی، تابه‌های گریل، تابه‌های دو طرفه، تابه‌های ووک و سرویس‌های پخت و پز

2-    لوازم خانگی برقی شامل

شامل پاپ‌کورن ساز، قهوه‌ساز، دستگاه ماست‌بندی، ساندویچ‌ساز، توستر، انواع غذاساز، آرام‌پز، جارو برقی، بخار شو و سایر وسایل از این دست

3-    محصولات مراقبت شخصی

شامل انواع لوازم مرتبط با پوست و مو مانند سشوار، بخورهای مخصوص پوست، فر کننده‌های مو برقی، اتو مو، ماساژورهای برقی و سایر مورد از این دست

البته ممکن است به دلیل تازه وارد شدن این برند به بازار کشورمان، تمام محصولات نام برده در بازار ما موجود نباشند اما به دلیل افزایش فعالیت این برند ( dsp ) در بازار ایران به احتمال زیاد در صورت استقبال مصرف‌کنندگان در آینده شاهد گستره کاملی از محصولات این برند در بازار کشورمان خواهیم بود.

فروشگاه اینترنی برای خرید

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

در این مقاله به بررسی محصولات برند dsp که جز محصولات تولیدی کشور چین است پرداختیم و عنوان کردیم که این شرکت به دلیل سابقه 15 ساله خود در تولید محصولات و لوازم برقی و لوازم آشپزخانه، موفقیت خوبی در راستای ورود به بازار لوازم خانگی کشورهای مختلف، از جمله کشور ما داشته است و با بهره‌گیری از دانش روز و استانداردهای موجود در زمینه تولید محصولات خود تلاش کرده تا کیفیت محصولات تولیدی خود را افزایش دهد.

در ادامه عنوان کردیم که در بازار کشور ما شرکت کیشلند، نمایندگی فروش این شرکت را بر عهده دارد و فروش محصولات این برند به صورت اینترنتی انجام می‌پذیرد. اگرچه ممکن است تولیدات کامل محصولات در بازار ایران موجود نباشند اما به دلیل گسترش روز افزون فعالیت این شرکت امید است در آینده شاهد افزایش حضور محصولات برند dsp در بازار ایران باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید